Op deze pagina vind u de presentaties van alle sprekers op 21 april 2015
t.b.v. “Amaai schoon Zeeland” in het Marriott hotel Gent.
De opening was een een primeur: de eerste toeristische conferentie die geopend werd door een robot, genaamd Marrio, met een welkomstspeech. Een productie van QBMT en Marriott hotel Gent.
Presentatie Marrio Robot Ghent Marriott
Na deze bijzondere opening, was het woord aan de regiomanager Zeeland van Koninklijke Horeca Nederland, Peter Arkenbout. Hij ging in op de redenen waarom dit project “Amaai schoon Zeeland’ door hen, de provincie Zeeland en de Rabobank werd geïnitieerd en ondersteund.
Gerard van Keken, “Merkwaardige Identiteit“, ging in op wat wij al weten van onze zuiderburen
Presentatie GvK AMAAI SCHOON ZEELAND
Vervolgens ging Rik de Keyser (WES research & strategy) in op ‘Wie de Vlaamse toerist is‘
Presentatie Rik de Keyser Zeeland
Na de uitstekende lunch was het woord aan de Nederlandse directeur van het Marriott hotel, Roger Langhout, die vertelde over zijn ervaringen in Vlaanderen
Presentatie Roger Langhout 2 Ghent Marriott
Tot slot was het woord aan twee marketeers uit Vlaanderen: Philippe Lefebvre van Toerisme Gent en Patrick van Impe, Mojito Marketing Services. Zij presenteerden hoe je de Vlaming kunt verleiden om naar Zeeland te komen
Presentatie Philippe Lefebvre Patrick van Impe
De dag werd afgesloten met een inspiritatie-tour door Gent langs diverse ondernemers in de mooie Gentse binnenstad waar het fantastisch lenteweer was.
Foto impressie Amaai Schoon Zeeland 21 april 2015
test test mijndert